Schakel een digitale versnelling hoger met Drink-IT
U brouwt misschien wel het beste bier ter wereld, maar u moet zich engageren met uw klanten om het te verkopen. Drink-IT helpt u de betrokkenheid van uw klanten in elke fase van de verkoopcyclus te verbeteren door bedrijfsprocessen te automatiseren, van loyaliteitsbeheer tot mobiele verkoop en telesales.
De inzet van mobiele verkoop kan real-time marketing mogelijk maken om uw e-mail-, content- en digitale marketingactiviteiten te verbeteren. Onze oplossing kan uw brouwerij helpen gepersonaliseerde marketing te leveren die de klantbetrokkenheid en merkloyaliteit via alle kanalen zal stimuleren, terwijl de verkoop- en marketingproductiviteit wordt verhoogd.

Stroomlijn uw magazijn en distributie met Drink-IT
Verlaag kosten, beheer groei en behaal concurrentievoordelen door de magazijn- en distributieprocessen van uw brouwerij te integreren en te stroomlijnen in één "informatie-hub". Deze informatie-hub levert nauwkeurige, real-time informatie die van cruciaal belang is voor uw bedrijf en die uw administratie tot een minimum beperkt.
Met Drink-IT kunt u niet alleen uw transport slim beheren en coördineren voor een optimale inzet van voertuigen, u kunt ook eenvoudig de bewegingen van accijnsgoederen onder schorsing van accijnzen binnen de EU controleren. En u kunt afgewerkte goederen op de markt volledig traceren, in overeenstemming met de voedsel- en drankwetgeving.

Het grotere financiële plaatje met Drink-IT
Eersteklas bierbrouwen betekent het grotere financiële plaatje zien. Drink-IT helpt u bij het vereenvoudigen en automatiseren van uw financieel beheer, boekhouding, facturen en crediteurenprocessen. Optimaliseer uw behandeling van belastingen, kortingen, stortingen, promoties - en herbereken uw commerciële overeenkomsten met uw zakenpartners.
Drink-IT helpt u om het overzicht te bewaren en al uw verschillende bedrijfsprocessen te optimaliseren, om zo een waardevol financieel overzicht te krijgen dat u toelaat uw brouwerij efficiënter te beheren.

Bespaar tijd en geld met Drink-IT
Drink-IT lost een complexe uitdaging binnenin de drankenbranche op een zeer eenvoudige manier op. Het stroomlijnt uw inkoop- en betalingsprocessen en zorgt ervoor dat u altijd de juiste hoeveelheid voorraad heeft, waardoor u uw voorraadkosten verlaagt en er tegelijkertijd voor zorgt dat u altijd aan de vraag van uw klanten kunt voldoen.
Door al uw inkoop- en voorraadprocessen te automatiseren en te integreren, stelt Drink-IT u in staat tijd te besparen en uw voorraaddoelstellingen te bereiken, goederen te verbruiken en afgewerkte producten te produceren op de juiste plaats en op het juiste moment.

Verbeter uw productie en kwaliteitsmanagement met Drink-IT
Het hebben van een overzicht dat u in staat stelt om alle kritische facetten van uw productie te benutten, helpt u uw proces te optimaliseren en toch te focussen op wat u het beste doet: bierbrouwen! Drink-IT heeft brouwexpertise ingebouwd, om zo op een intelligente wijze uw productie- en kwaliteitsprocessen te optimaliseren die voldoen aan de behoeften van uw brouwerij.
Met een volledig overzicht van hoe uw productieprocessen verlopen, kunt u gemakkelijk de volledige materiaalstroom door uw bedrijf volgen, van grondstof tot afgewerkt product en omgekeerd. Drink-IT maakt transparantie mogelijk waardoor uw voorraadniveau afneemt, de kwaliteit van uw producten verbetert en de brouwerijkosten dalen.

Benut het volledige potentieel van uw contracten met Drink-IT
Het hebben van contracten met verkooppunten en cafés gaat niet alleen over het verzekeren van merkbekendheid. Het gaat er ook om dat alle afgesproken zaken worden nageleefd, dat contractuele leningen tijdig worden terugbetaald en nog veel meer.
Drink-IT contractbeheer vereenvoudigt de creatie en het beheer van alle contractuele overeenkomsten die uw brouwerij sluit met cafés of verkooppunten. Het brengt ook al uw contracten samen op een enkele, gemakkelijk toegankelijke plaats zodat u alle soorten contracten effectief kunt beheren - van verkoopvolumes en leningen tot uitgeleende materialen zoals tapinstallaties en koelkasten.

Zet gegevens om in nieuwe inzichten met Drink-IT
Succesvolle brouwerijen doen dingen sneller, slimmer en innovatiever. Drink-IT versnelt het zakelijk inzicht zodat u beter kunt begrijpen wat uw klanten en uw verkoop drijft. Groei uw bedrijfsresultaten door geweldige business intelligence en rapportage mogelijkheden.
Verander de data van uw brouwerij in nieuwe, waardevolle inzichten en presenteer deze via dashboards aan de juiste stakeholders waar en wanneer zij deze nodig hebben. Neem snellere en betere operationele en strategische beslissingen en gebruik gegevens uit meerdere databases, afdelingen en bedrijfsgebieden voor slimme en flexibele rapportage over alles wat u nodig hebt.

Uw klanten sneller van dienst zijn met Drink-IT
Een soepel lopende service operatie houdt in dat u in de toekomst kijkt en zich ontdoet van administratieve rompslomp. Drink-IT zorgt ervoor dat u uw serviceprocessen kunt optimaliseren - bijvoorbeeld het reinigen van leidingen - en dat u een superieure klantenservice kunt leveren. Zelfs onderweg is alle informatie binnen handbereik.
Technici kunnen zelf markeren wanneer het werk is voltooid - waardoor de tijdregistratie en de onderdelenadministratie worden gestroomlijnd. Het resultaat voor servicemanagers is een compleet overzicht van competenties, werkbelasting, taken, onderdelenvoorraad, kosten en servicecontracten.
